Motor lodní Tohatsu BFT 90AK1 LRTU
Ideální motor pro rekreační účely a rybolov. Nejmodernější technologie, exklusivní design, snadná obsluha, nízká spotřeba paliva a vynikající kvalita jsou základními hodnotami lodních motorů TOHATSU.
Doporučený olej k motoru naleznete zde.
více info
Výkon (kW/HP) | 66,2 / 90 |
Válce | 4 |
Obsah (ccm) | 1 496 |
Řízení | dálkové |
Řazení | dálkové |
Startér | elektrický |
Trim | elektrický |
Délka nohy | L (20") |
Převodový poměr | 2.33:1 |
Vrtání x zdvich (mm) | 73 x 89 |
Systém zapalování | elektronické PGM-IG |
Hmotnost (kg, min.) | 166 |
Alternátor 12V (A) | 35 |
Společné vlastnosti
Hmotnost: | 166 kg |
Záruka: | ,3_roky |
Výrobce: | Tohatsu |
Základní vlastnosti
Válce: | 4 |
Obsah: | 1496 ccm |
Výkon (kW/HP): | 66,2 / 90 |
Délka nohy motoru: | L(20") |
Převodový poměr: | 2.33:1 |
Alternátor: | 35 A |
Vrtání x zdvich (mm): | 73 x 89 |
Tohatsu čtyřtaktní motory
Luxusní a elegantní vzhled, nízká spotřeba paliva, malá hmotnost a minimální náklady - to vše Vám
poskytne vzrušující zážitek z plavby.
Lodní motory Tohatsu jsou nejen nejlehčí ve své třídě, ale také dostatečně vý́konné na to, aby Vám poskytly
dostatek akcelerace. Vylepšená převodová skříň s nižším převodovým poměrem rovněž dává lepší krouticí
moment v dolním rozsahu otáček.
Motory Tohatsu jsou snadno ovladatelné mají vynikající spotřebu paliva a nízkou úroveň hluku. Vysoká úroveň
ochrany proti korozi, množství škodlivých látek ve výfukových plynech splňují i ty nejnáročnější normy
v oblasti životního prostředí.
Každý motor Tohatsu je testován než opustí továrnu, což zaručuje jeho vysoký standard a spolehlivost.
Výhody motorů Tohatsu
- malá hmotnost
- luxusní a elegantní vzhled
- vynikající spotřeba paliva
- velmi tichý chod
- nízké vibrace
- vysoký výkon i při nízkých otáčkách
-
čtyřvrstvá úroveň ochrany proti korozi
- PGM-FI elektronické vstřikování paliva
- ultra nízké emise, certifikace EU, US EPA a CARB 3 hvězdy
- regulace otáček volnoběhu od 750 do 1.000 otáček za minutu - Trolling
- obětní zinkové anody
- elektronický systém zapalování PGM-IG pro rychlejší starty
- nová a vylepšená převodová skříň s nižším převodovým poměrem pro zvýšení točivého momentu při nízkých otáčkách
Tohatsu elektronické vstřikování paliva PGM-FI
- lepší spotřeba paliva
- hladká a konzistentní odezva na plyn
- snadnější startování při studeném motoru
- stabilnější volnoběžné otáčky a žádné zhasínání motoru
- žádné závady spojené s karburátorem
- přesnější seřízení, které se vypořádá s extrémními podmínkami z hlediska okolní teploty a změn tlaku vzduchu
ECOMO - motor s řízeným spalováním
Economy Controled Motor - lodní motory Tohatsu s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.
TOCS - Tohatsu palubní komunikační systém
- TOCS je komunikační síť, která integruje elektronická zařízení na lodi a všechna zařízení jsou kompatibilní s NMEA 2000
- přenáší data z motoru do přístrojů Tohatsu
- lze propojit s komunikačním systémem NMEA 2000
- nutná startovací sada pro připojení do sítě (volitelné příslušenství)
- budíky pro komunikaci TOCS (volitelné příslušenství)
Varování a ochrana motorů Tohatsu
- výstraha nízkého tlaku oleje (vizuální a akustická)
- výstraha přehřátí motoru (vizuální a akustická)
- výstraha poklesu napětí baterie (vizuální)
- výtrhová pojistka pro okamžité zastavení motoru
- omezovač pro zpětný chod
- ochrana startování při zařazené rychlosti
BLAST systém - zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách
Boosted Low Speed Torque - elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii Tohatsu, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.
VVT&LC - variabilní časování ventilu a ovládání zdvihu
Systém elektronického řízení s variabilním časováním a zdvihem ventilu poskytuje energii tam, kde ji potřebujete. To vám poskytne širší a plošší křivku točivého momentu a plynulé dodávání energie v celém rozsahu provozu motoru. Výsledkem je vynikající kombinace síly, točivého momentu a spotřeby paliva.
Standardní výbava
- elektrický trim
- alternátor pro dobíjení 12V
- elektrický startér
- výtrhová pojistka
- sada nářadí
Volitelná výbava
- kit pro dálkové ovládání (páka řazení, elektrokabeláž, spínací skříňka, tyč řízení)
- vrtule
- externí nádrž 25L + benzínová hadice s balonkem
- otáčkoměr
- snímač trimu a trimmetr
- motorový olej 5W40
- akumulátor
- bovdeny řazení a plynu C2
Záruka
Na motory Tohatsu výrobce poskytuje záruku v době trvání 3 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.