Výkon | 221 kW / 300 HP |
Válce | 6 |
Objem | 4 028 ccm |
Hmotnost | 290 kg |
Řízení | dálkové |
Řazení | F-N-R (Drive-by-wire) |
Startér | elektrický |
Trim | elektrický |
Délka nohy | XL (635 mm) |
Převodový poměr | 2.08:1 |
Vrtání x zdvih | 98 x 89 mm |
Systém zapalování | DOHC |
Alternátor | 12 V / 54 A |
Barva | Černá |
Díky použití pokročilých technologií Suzuki poskytují tyto přívěsné šestiválcové motory vynikající výkon. Jsou ověnčené mnoha cenami za inovaci precizní konstrukce, díky které jsou nebývale kompaktní. Poskytují vysoký výkon s variabilním časováním ventilů (VVT), protože maximalizují točivý moment v nízkém a středním rozsahu. Používají vícestupňový indukční systém, který zvyšuje účinnost proudění vzduchu.
Motor s extra dlouhou nohou a digitálním řazením DF300APX je vlajkovou lodí řady Suzuki. Poskytuje skvělý výkon pro rekreační i komerční plavidla.
Hnací ústrojí motoru je umístěno blíže dopředu, díky čemuž se posouvá dopředu těžiště celé lodě. Motor má méně vibrací, kompaktnější rozměry a stabilní řízení.
Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace.
Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu).
Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost.
Umožňuje omezit výšku vytiltování motoru do určitého úhlu. Předchází tak poškozením člunu a motoru kvůli nadměrnému vytiltování (kolize motoru se člunem).
Motor je možné nastartovat, pokud je startovací přívěsek poblíž. To přináší vyšší ochranu proti krádeži motoru, navíc klíč nemusí být v zapalování.
Člun může jet stálou rychlostí v nízkých otáčkách bez nutnosti nastavení pákou plynu.
Na motory Suzuki výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.