Motor lodní Suzuki DF300APX
Společné vlastnosti
Hmotnost: | 290 kg |
Záruka: | 2 roky |
Výrobce: | Suzuki |
Základní vlastnosti
Válce: | 6 |
Obsah: | 4028 ccm |
Výkon: | 300 HP |
Délka nohy motoru: | X / XL / UL (25" / extradlouhá) |
Převodový poměr: | 2.08:1 |
Alternátor: | 12 V / 54 A A |
Systém zapalování: | DOHC |
Řazení: | Digitální |
Řízení: | Dálkové |
Startér: | Elektrický |
Trim: | Elektrický |
Vrtání x zdvich (mm): | 98 x 89 mm |
Barva: | Černá |
Suzuki DF250/300A
Díky použití pokročilých technologií Suzuki poskytují tyto přívěsné šestiválcové motory vynikající výkon. Jsou ověnčené mnoha cenami za inovaci precizní konstrukce, díky které jsou nebývale kompaktní. Poskytují vysoký výkon s variabilním časováním ventilů (VVT), protože maximalizují točivý moment v nízkém a středním rozsahu. Používají vícestupňový indukční systém, který zvyšuje účinnost proudění vzduchu.
Motor s extra dlouhou nohou a digitálním řazením DF300APX je vlajkovou lodí řady Suzuki. Poskytuje skvělý výkon pro rekreační i komerční plavidla.
Hlavní výhody značky Suzuki
- Nižší hmotnost oproti konkurenci
- Digitální sekvenční elektronické vstřikování paliva
- Odsazená hnací hřídel
- Unikátní systém ovládání Suzuki Lean Burn
Standardní výbava Suzuki DF300APX
- Kit digitálního dálkového ovládání s horní pákou řazení a barevným multifunkčním displejem
- Standardní propeller
- Elektrický startér a trim
- Výtrhová pojistka
- Dvoustupňová převodovka
- Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
- Suzuki Lean Burn Systém
- Suzuki systém snadného startování
- Omezovač otáček
- Varovný systém – tlak oleje
- Bezúdržbový rozvodový řetěz
- Inovativní konstrukce krytu motoru
- Rezonátor sání vzduchu
- VVT (variabilní časování ventilů)
- Dvoucestný chladicí systém
- Použití vysoce odolné slitiny
- Velký přívod vzduchu s odlučovačem vody
- Proplachový systém
- Nastavitelný doraz vyklápění
- Systém ochrany proti korozi
Odsazená hnací hřídel
Hnací ústrojí motoru je umístěno blíže dopředu, díky čemuž se posouvá dopředu těžiště celé lodě. Motor má méně vibrací, kompaktnější rozměry a stabilní řízení.
Dvoustupňová převodovka
Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace.
Lean burn
Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu).
Samostavitelný rozvodový řetěz
Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost.
Omezovač tiltu
Umožňuje omezit výšku vytiltování motoru do určitého úhlu. Předchází tak poškozením člunu a motoru kvůli nadměrnému vytiltování (kolize motoru se člunem).
Keyless start systém
Motor je možné nastartovat, pokud je startovací přívěsek poblíž. To přináší vyšší ochranu proti krádeži motoru, navíc klíč nemusí být v zapalování.
Volitelný Suzuki Troll Mode systém
Člun může jet stálou rychlostí v nízkých otáčkách bez nutnosti nastavení pákou plynu.
Záruka
Na motory Suzuki výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.