Motor lodní Yamaha VF150A
více info
Výkon | 110,3 kW / 150 HP |
Válce | V4 DOHC, 16 ventilů |
Zdvihový objem | 2 785 ccm |
Maximální otáčky | 5 000 - 6 000 ot/min |
Hmotnost | 223 kg |
Řízení | Dálkové ovládání |
Řazení | vpřed, neutrál, vzad |
Startér | Elektrický Prime Start™ |
Trim | Elektrický |
Tilt | Elektrický |
Délka nohy | L (20") / X (25") |
Převodový poměr | 2.0 |
Vrtání x zdvih | 96 x 96,2 mm |
Systém zapalování | TCI |
Barva | Černá |
Společné vlastnosti
Hmotnost: | 223 kg |
Záruka: | ,2_roky |
Výrobce: | Yamaha |
Základní vlastnosti
Obsah: | 2785 ccm |
Výkon: | 150 HP |
Výkon (kW/HP): | 110,3 kW / 150 HP |
Maximální otáčky: | 5 000 - 6 000 ot/min ot/min |
Délka nohy motoru: | L(20")/X(25") |
Převodový poměr: | 2.0 |
Systém zapalování: | TCI |
Řazení: | vpřed-neutrál-vzad |
Vrtání x zdvich (mm): | 96 x 96,2 mm |
Lodní motor Yamaha VF150A
Řada lodních motorů Yamaha V MAX SHO je známá pro svůj neuvěřitelný točivý moment, skvělý výkon a brutální akceleraci. Nejmodernější modely ale také nabízejí tichý provoz, díky vyladění jednotlivých komponentů motoru a přidání nových velkých pryžových silentbloků. U množství komponentů byl namísto kovu použit kompozitní materiál, který snížil hmotnost motoru, a i díky novému uspořádání mechanismu trimu, montážního závěsu a dalších částí nabízí ještě lepší ovladatelnost a výkon než u starších modelů.
Hlavní přednosti VF150A
- Osvědčený čtyřtakt s neuvěřitelným zrychlením - vhodný pro lehké lodě
- Nabízí nejvyšší točivý moment a výkon při vysoké rychlosti ve své třídě
- Systém VCT - vyriabilní načasování vačkového hřídele pro optimální výkon
- Unikátní design V MAX SHO - nepřehlédnutelný na každé lodi
- Alternátor s vynikajícím výkonem 50 A již od nízkých otáček
- Hladký a tichý chod ideální pro rybaření
- Odlehčená konstrukce a komponenty díky použití kompozitních materiálů
- EFI - elektronicky řízené vstřikování paliva pro maximální efektivitu
- Moderní platforma kompatibilní se širokou škálou měřících přístrojů
Konstrukce DOHC se 4 ventily na válec
Motor V MAX SHO 150hp je vybavený pokročilým 2,8litrovým čtyřválcovým čtyřtaktním motorem Yamaha se 16 ventily a rozvodem se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě (DOHC) a s vyvažovacími hřídeli.
Jednoduše řečeno, motor lépe dýchá – má lepší spalování a výkon v celém výkonovém spektru. Design pohonné jednotky V MAX SHO 150hp je založený na osvědčené čtyřtaktní technologii Yamaha, která zajišťuje tichý a spolehlivý provoz.
Systém VCT a vícebodové vstřikování EFI
Pro vysoký výkon v celém výkonovém pásmu má motor VCT - systém variabilního načasování vačkového hřídele, který dokonale upravuje směs paliva a vzduchu ve válcích podle potřeby. Pro vás to znamená dechberoucí konstantní točivý moment od nuly po nejvyšší rychlost.
Dokonalou optimalizaci výkonu doplňuje systém EFI - elektronicky řízené vstřikování paliva, které zajišťuje vždy správnou spotřebu paliva a díky tomu i výrazně nižší produkci emisí.
Design V MAX SHO
Díky již známé metalické černé a červené kapotáži Yamaha "V MAX SHO" je historická příslušnost nové řady hodně znát. Nejnovější design kapoty má však nové dynamické, agresivní a sportovní grafické schéma, které skutečně napovídá o jeho charakteru. Na zrcadle vaší lodi je jasně napsáno „Tohle není obyčejný přívěsný motor“ – a opravdu není!
Záruka
Na motory Yamaha výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.