Motor lodní Tohatsu MFS 9,9CY S

Motor lodní Tohatsu MFS 9,9CY S

Kód produktu: TO-MFS9,9CYS
Čtyřtaktní lodní motor Tohatsu MFS9,9CY je nejlehčím dvouválcovým motorem s elektronickým vstřikováním paliva ve své kategorii výkonu. Díky EFI technologii má nižší spotřebu paliva v průměru o 35 %. Další inovace výrazně snížily hluk spalovacích procesů pro co nejtišší provoz. MFS9,9CY nabízí hladký, stabilní chod s minimálními vibracemi a silným výkonem.

Verze s ruční pákou řízení, ruční startem a krátkou nohou motoru S (15").

více info
Výrobce:
Záruka:
3 roky
61 900 Kč / ks
51 157 Kč bez DPH
Potřebujete poradit? +420 491 474 042

Společné vlastnosti

Hmotnost: 38,5 kg
Záruka: 3 roky
Výrobce: Tohatsu

Základní vlastnosti

Válce: 2
Obsah: 209 ccm
Výkon: 9,9 HP
Maximální otáčky: 5 300 - 6 200 ot/min
Délka nohy motoru: S (15" / krátká)
Převodový poměr: 2.08:1
Systém zapalování: Digitální CDI
Typ nádrže: 12 L externí
Řazení: Ruční
Řízení: Ruční páka
Startér: Manuální
Trim: Manuální
Barva: Tmavě modrá

Lodní motory Tohatsu MFS8/9,9CY

Moderní japonské motory Tohatsu MFS8/9,9CY jsou nejlehčími čtyřtaktními dvouválcovými motory se systémem elektronicky řízeného vstřikování paliva ve své kategorii výkonu. Nabízejí nižší spotřebu až o 35 %, inovované rukojeti pro snadnější manipulaci, vylepšený systém odvětrávání klikové skříně pro efektivnější odvzdušnění, odhlučnění celého procesu spalování pro co nejtišší chod a řadu dalších technologických inovací. Díky zcela novému konceptu motoru je MFS8/9,9CY tichý, spolehlivý motor s hladkým během, snadným startováním, optimalizovanou spotřebou a vynikajícím výkonem pro všestrannou škálu využití.


Přednosti motorů Tohatsu MFS8/9,9CY

  • Nejlehčí dvouválcové motory s EFI ve své třídě
  • Nízká spotřeba a hladký běh díky EFI
  • Snadné startování bez potřeby sytiče
  • Nová madla pro snadnou a pohodlnou manipulaci
  • Čtyřbodový absorpční antivibrační systém
  • Ultra nízké emise, cert. EU, US EPA a CARB ★★★
  • Zjednodušená údržba pro co nejméně starostí
  • Pětivrstvá úroveň ochrany proti korozi

Standardní výbava Tohatsu MFS9,9CY

  • Motor s ruční pákou řízení a páčkou řazení
  • Externí 12litrová palivová nádrž
  • Balónek s hadicí a palivovými konektory
  • Výtrhová bezpečnostní pojistka
  • Standardní hliníkový propeller
  • Sada se základním nářadím k motoru

Image 10

EFI - Elektronické vstřikování paliva

Nejvýznamnější inovací je zavedení EFI - systému elektronicky řízeného vstřikování paliva pro dosažení optimálního výkonu a co nejnižší spotřeby. Tento systém zajišťuje hladký, spolehlivý chod a startování bez námahy, a také odpadá potřeba používání manuálního sytiče. Díky snímači T-MAP a ventilu ISC jsou do řídící jednotky neustále přenášeny informace, které umožňují průběžnou optimalizaci poměru vzduchu a paliva v závislosti na prostředí. Díky tomu máte vždy nejnižší možnou spotřebu, aniž byste zaznamenali pokles výkonu. Se systémem EFI vám navíc odpadají veškeré problémy s ucpáváním karburátoru a další starosti s ním spojené.

  • Úspora paliva až o 35 % oproti motorům s karburátorem
  • Snadné startování ve všech podmínkách i nadmořských výškách
  • Stabilní a hladký volnoběh
  • Optimalizuje poměr vzduchu a paliva v závislosti na prostředí

Jednodušší a pohodlnější manipulace

V Tohatsu myslí především na pohodlí uživatelů. Proto nové motory MFS9,9CY mají v přední části krytu motoru gumovou rukojeť pro snadnější naklápění a transport. Aby manipulace byla co nejpohodlnější, tak inovací prošla i rukojeť za motorem u páčky řazení. Kromě celkově čistšího vzhledu má nová rukojeť o 40 % větší plochu a hladký tvar, aby se nijak při přenášení motoru nezařezávala do dlaně.

Image 11

Image 12

Snadnější a přístupnější údržba 

Průhledný palivový filtr s plovoucím indikačním kroužkem vám na první pohled sdělí detekci vody v palivovém systému. Nová konstrukce motoru umožňuje snadné vytažení filtru s hadičkami a díky rychlovýpustnému ventilu se snadno zbavíte nežádoucí vody. Navíc k těmto úkonům nepotřebujete vůbec žádné nářadí.

Podobně jako u větších motorů Tohatsu i modely MFS8/9,9CY mají nově přemístěný proplachovací otvor do střední části boku motoru pro co nejsnadnější přístup a jednoduché připojení hadice bez nutnosti speciálního nářadí.