Motor lodní Tohatsu MFS 9,9CY S
Verze s ruční pákou řízení, ruční startem a krátkou nohou motoru S (15").
více info
Společné vlastnosti
Hmotnost: | 38,5 kg |
Záruka: | 3 roky |
Výrobce: | Tohatsu |
Základní vlastnosti
Válce: | 2 |
Obsah: | 209 ccm |
Výkon: | 9,9 HP |
Maximální otáčky: | 5 300 - 6 200 ot/min |
Délka nohy motoru: | S (15" / krátká) |
Převodový poměr: | 2.08:1 |
Systém zapalování: | Digitální CDI |
Typ nádrže: | 12 L externí |
Řazení: | Ruční |
Řízení: | Ruční páka |
Startér: | Manuální |
Trim: | Manuální |
Barva: | Tmavě modrá |
Lodní motory Tohatsu MFS8/9,9CY
Moderní japonské motory Tohatsu MFS8/9,9CY jsou nejlehčími čtyřtaktními dvouválcovými motory se systémem elektronicky řízeného vstřikování paliva ve své kategorii výkonu. Nabízejí nižší spotřebu až o 35 %, inovované rukojeti pro snadnější manipulaci, vylepšený systém odvětrávání klikové skříně pro efektivnější odvzdušnění, odhlučnění celého procesu spalování pro co nejtišší chod a řadu dalších technologických inovací. Díky zcela novému konceptu motoru je MFS8/9,9CY tichý, spolehlivý motor s hladkým během, snadným startováním, optimalizovanou spotřebou a vynikajícím výkonem pro všestrannou škálu využití.
Přednosti motorů Tohatsu MFS8/9,9CY
- Nejlehčí dvouválcové motory s EFI ve své třídě
- Nízká spotřeba a hladký běh díky EFI
- Snadné startování bez potřeby sytiče
- Nová madla pro snadnou a pohodlnou manipulaci
- Čtyřbodový absorpční antivibrační systém
- Ultra nízké emise, cert. EU, US EPA a CARB ★★★
- Zjednodušená údržba pro co nejméně starostí
- Pětivrstvá úroveň ochrany proti korozi
Standardní výbava Tohatsu MFS9,9CY
- Motor s ruční pákou řízení a páčkou řazení
- Externí 12litrová palivová nádrž
- Balónek s hadicí a palivovými konektory
- Výtrhová bezpečnostní pojistka
- Standardní hliníkový propeller
- Sada se základním nářadím k motoru
EFI - Elektronické vstřikování paliva
Nejvýznamnější inovací je zavedení EFI - systému elektronicky řízeného vstřikování paliva pro dosažení optimálního výkonu a co nejnižší spotřeby. Tento systém zajišťuje hladký, spolehlivý chod a startování bez námahy, a také odpadá potřeba používání manuálního sytiče. Díky snímači T-MAP a ventilu ISC jsou do řídící jednotky neustále přenášeny informace, které umožňují průběžnou optimalizaci poměru vzduchu a paliva v závislosti na prostředí. Díky tomu máte vždy nejnižší možnou spotřebu, aniž byste zaznamenali pokles výkonu. Se systémem EFI vám navíc odpadají veškeré problémy s ucpáváním karburátoru a další starosti s ním spojené.
- Úspora paliva až o 35 % oproti motorům s karburátorem
- Snadné startování ve všech podmínkách i nadmořských výškách
- Stabilní a hladký volnoběh
- Optimalizuje poměr vzduchu a paliva v závislosti na prostředí
Jednodušší a pohodlnější manipulace
V Tohatsu myslí především na pohodlí uživatelů. Proto nové motory MFS9,9CY mají v přední části krytu motoru gumovou rukojeť pro snadnější naklápění a transport. Aby manipulace byla co nejpohodlnější, tak inovací prošla i rukojeť za motorem u páčky řazení. Kromě celkově čistšího vzhledu má nová rukojeť o 40 % větší plochu a hladký tvar, aby se nijak při přenášení motoru nezařezávala do dlaně.
Snadnější a přístupnější údržba
Průhledný palivový filtr s plovoucím indikačním kroužkem vám na první pohled sdělí detekci vody v palivovém systému. Nová konstrukce motoru umožňuje snadné vytažení filtru s hadičkami a díky rychlovýpustnému ventilu se snadno zbavíte nežádoucí vody. Navíc k těmto úkonům nepotřebujete vůbec žádné nářadí.
Podobně jako u větších motorů Tohatsu i modely MFS8/9,9CY mají nově přemístěný proplachovací otvor do střední části boku motoru pro co nejsnadnější přístup a jednoduché připojení hadice bez nutnosti speciálního nářadí.