Motor lodní Suzuki DF325ATXX White
Společné vlastnosti
Hmotnost: | 339 kg |
Záruka: | 2 roky |
Výrobce: | Suzuki |
Základní vlastnosti
Válce: | 6 |
Obsah: | 4390 ccm |
Výkon: | 325 HP |
Výkon (kW/HP): | 239 kW / 325 HP |
Délka nohy motoru: | U / XXL (30" / ultra dlouhá) |
Převodový poměr: | 2.29:1 |
Alternátor: | 12 V / 54 A A |
Systém zapalování: | DOHC |
Řazení: | Digitální |
Řízení: | Dálkové |
Startér: | Elektrický |
Trim: | Elektrický |
Vrtání x zdvich (mm): | 98 x 97 mm |
Barva: | Černá |
Suzuki DF325/350A
Díky použití pokročilých technologií Suzuki poskytují tyto přívěsné šestiválcové motory vynikající výkon s variabilním časováním ventilů (VVT), protože maximalizují točivý moment v nízkém a středním rozsahu. Používají vícestupňový indukční systém, který zvyšuje účinnost proudění vzduchu.
Suzuki DF325ATXX je vlajkovou lodí řady Suzuki. Motor s extra dlouhou nohou XXL poskytuje skvělý výkon pro rekreační i komerční plavidla.
Hlavní výhody značky Suzuki
- Nižší hmotnost oproti konkurenci
- Digitální sekvenční elektronické vstřikování paliva
- Odsazená hnací hřídel
- Unikátní systém ovládání Suzuki Lean Burn
Standardní výbava Suzuki DF325ATXX
- Kit digitálního dálkového ovládání s horní pákou řazení a barevným multifunkčním displejem
- Dvojitý lodní šroub
- Elektrický startér a trim
- Výtrhová pojistka
- Dvoustupňová převodovka
- Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
- Suzuki Lean Burn Systém
- Suzuki systém snadného startování
- Omezovač otáček
- Varovný systém – tlak oleje
- Bezúdržbový rozvodový řetěz
- Inovativní konstrukce krytu motoru
- Rezonátor sání vzduchu
- VVT (variabilní časování ventilů)
- Dvoucestný chladicí systém
- Použití vysoce odolné slitiny
- Velký přívod vzduchu s odlučovačem vody
- Proplachový systém
- Nastavitelný doraz vyklápění
- Systém ochrany proti korozi
Odsazená hnací hřídel
Hnací ústrojí motoru je umístěno blíže dopředu, díky čemuž se posouvá dopředu těžiště celé lodě. Motor má méně vibrací, kompaktnější rozměry a stabilní řízení.
Dvoustupňová převodovka
Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace.
Lean burn
Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu).
Samostavitelný rozvodový řetěz
Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost.
Variabilní časování ventilů
Variabilní časování ventilů (VVT) maximalizuje točivý moment v nízkém a středním rozsahu.
Keyless start systém
Motor je možné nastartovat, pokud je startovací přívěsek poblíž. To přináší vyšší ochranu proti krádeži motoru, navíc klíč nemusí být v zapalování.
Vícestupňový indukční systém
Inovativní konstrukce krytu motoru zajišťuje systém sání vzduchu, který dodává chladnější vzduch přímo do vyladěného vícestupňového indukčního modulu motoru.
Záruka
Na motory Suzuki výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.