Motor lodní Suzuki DF200ATL White
Společné vlastnosti
Hmotnost: | 235 kg |
Záruka: | 2 roky |
Výrobce: | Suzuki |
Základní vlastnosti
Válce: | 4 |
Obsah: | 2867 ccm |
Výkon: | 200 HP |
Délka nohy motoru: | L (20" / dlouhá) |
Převodový poměr: | 2.50:1 |
Alternátor: | 12 V / 44 A A |
Systém zapalování: | DOHC |
Řazení: | mechanické |
Řízení: | Dálkové |
Startér: | Elektrický |
Trim: | Elektrický |
Vrtání x zdvich (mm): | 97 x 97 mm |
Barva: | Bílá |
Suzuki DF200A
Projeďte se na vlnách a užívejte si přírodu a nikoli hluk vašeho čtyřtaktního motoru Suzuki o výkonu 200 HP. Nízké spotřeby paliva bez obětování výkonu bylo dosaženo použitím pokročilého systému řízení paliva Lean Burn. Tyto motory navíc využívají agresivní převodové poměry, které umožňují použití většího propeleru. Tato kombinace přináší vyšší točivý moment, vzrušující zrychlení a maximální rychlost. Inovativní konstrukce krytu motoru zajišťuje systém sání vzduchu, který dodává chladnější vzduch přímo do vyladěného vícestupňového indukčního modulu motoru. Rezonátor sání vzduchu snižuje hluk a zajišťuje mimořádně tichý provoz motoru. VVT (variabilní časování ventilů) je použito u silnějších motorů Suzuki, aby poskytovaly vysoký výkon v celém provozním rozsahu při zachování výhod, které poskytuje čtyřtaktní technologie, a produkovaly větší točivý moment od nízké do střední třídy pro maximální zrychlení.
Suzuki DF200ATL je lehký hliníkový motor s dlouhou nohou vhodný pro všechny typy plavidel pro profesionální i rekreační využití.
Hlavní výhody značky Suzuki
- Nižší hmotnost oproti konkurenci
- Digitální sekvenční elektronické vstřikování paliva
- Odsazená hnací hřídel
- Unikátní systém ovládání Suzuki Lean Burn
Standardní výbava Suzuki DF200ATL
- Kit dálkového ovládání s boční pákou řazení a bílými analogovými budíky
- Standardní propeller
- Elektrický startér a trim
- Výtrhová pojistka
- Dvoustupňová převodovka
- Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
- Suzuki Lean Burn Systém
- Suzuki systém snadného startování
- Omezovač otáček
- Varovný systém – tlak oleje
- Bezúdržbový rozvodový řetěz
- Inovativní konstrukce krytu motoru
- Rezonátor sání vzduchu
- VVT (variabilní časování ventilů)
- Proplachový systém
- Nastavitelný doraz vyklápění
- Systém ochrany proti korozi
Odsazená hnací hřídel
Hnací ústrojí motoru je umístěno blíže dopředu, díky čemuž se posouvá dopředu těžiště celé lodě. Motor má méně vibrací, kompaktnější rozměry a stabilní řízení.
Dvoustupňová převodovka
Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace.
Lean burn
Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu).
Samostavitelný rozvodový řetěz
Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost.
Omezovač tiltu
Umožňuje omezit výšku vytiltování motoru do určitého úhlu. Předchází tak poškozením člunu a motoru kvůli nadměrnému vytiltování (kolize motoru se člunem).
Keyless start systém
Motor je možné nastartovat, pokud je startovací přívěsek poblíž. To přináší vyšší ochranu proti krádeži motoru, navíc klíč nemusí být v zapalování.
Volitelný Suzuki Troll Mode systém
Člun může jet stálou rychlostí v nízkých otáčkách bez nutnosti nastavení pákou plynu.
Záruka
Na motory Suzuki výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.