Motor lodní Suzuki DF140BZGL
více info
Společné vlastnosti
Hmotnost: | 188 kg |
Záruka: | 2 roky |
Výrobce: | Suzuki |
Základní vlastnosti
Válce: | 4 |
Obsah: | 2045 ccm |
Výkon: | 140 HP |
Délka nohy motoru: | L (20" / dlouhá) |
Převodový poměr: | 2.59:1 |
Alternátor: | 12 V / 20 A A |
Systém zapalování: | DOHC |
Řazení: | Digitální |
Řízení: | Dálkové |
Startér: | Elektrický |
Trim: | Elektrický |
Vrtání x zdvich (mm): | 86 x 88 mm |
Barva: | Černá |
Suzuki DF115BG / DF140BG
Série čtyřtaktních motorů Suzuki 115BG a 140BG se řadí mezi první motory, které jsou řízené pouze digitálním řazením. To zajišťuje nejen vynikající spolehlivost, ale také zcela hladké ovládání, perfektní odezvu a také zvýšenou efektivitu paliva v porovnání s konkurencí až o 7% lepší. Konstrukční úpravy masky a pístů zvýšili nejen akceleraci, ale i maximální rychlost oproti starým modelům. Mají nový systém nasávání vzduchu pro lepší chlazení a také vylepšený tlumič hluku. Pro zjednodušení údržby mají po odklopení krytu okamžitý přístup k olejovému filtru a měrce i k filtru na odfiltrování vody z paliva, které lze snadno vyměnit.
Suzuki DF140BZG je motor s obrácenou rotací vrtule určený pro dvoumontáž.
Hlavní výhody značky Suzuki
- Nižší hmotnost oproti konkurenci
- Digitální sekvenční elektronické vstřikování paliva
- Odsazená hnací hřídel
- Unikátní systém ovládání Suzuki Lean Burn
Standardní výbava Suzuki DF115BG
- Kit dálkového ovládání s boční pákou řazení a bílými analogovými budíky
- Standardní propeller
- Digitální řazení
- Elektrický startér a trim
- Výtrhová pojistka
- Dvoustupňová převodovka
- Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
- Suzuki Lean Burn Systém
- Suzuki systém snadného startování
- Omezovač otáček
- Varovný systém – tlak oleje
- Bezúdržbový rozvodový řetěz
- Proplachový systém
- Nastavitelný doraz vyklápění
- Systém ochrany proti korozi
Odsazená hnací hřídel
Hnací ústrojí motoru je umístěno blíže dopředu, díky čemuž se posouvá dopředu těžiště celé lodě. Motor má méně vibrací, kompaktnější rozměry a stabilní řízení.
Dvoustupňová převodovka
Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace.
Lean burn
Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu).
Samostavitelný rozvodový řetěz
Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost.
Omezovač tiltu
Umožňuje omezit výšku vytiltování motoru do určitého úhlu. Předchází tak poškozením člunu a motoru kvůli nadměrnému vytiltování (kolize motoru se člunem).
Keyless start systém
Motor je možné nastartovat, pokud je startovací přívěsek poblíž. To přináší vyšší ochranu proti krádeži motoru, navíc klíč nemusí být v zapalování.
Volitelný Suzuki Troll Mode systém
Člun může jet stálou rychlostí v nízkých otáčkách bez nutnosti nastavení pákou plynu.
Záruka
Na motory Suzuki výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.