Motor lodní Tohatsu BFT 250D XRU
Motor lodní Tohatsu BFT 250D XRU
Kód produktu: TO-BFT250DXRU
Čtyřtaktní motor Tohatsu o výkonu 250 HP obsahu 3,6 L s extra dlouhou nohou
XL/25", elektrostartem, elektrickým trimem a dálkovým ovládáním pro všestranné použití.
Ideální motor pro profesionální účely a rybolov. Nejmodernější technologie, exklusivní design,
snadná obsluha, nízká spotřeba paliva a vynikající kvalita jsou základními hodnotami lodních motorů TOHATSU.
více info
od 621 400 Kč
od 513 554 Kč bez DPH
- Popis
-
Technické parametry
-
Video
- Volitelné příslušenství
-
Hodnocení
Výkon (kW/HP) |
183,9 / 250 |
Válce |
V6 - 60° |
Obsah (ccm) |
3 583 |
Řízení |
dálkové |
Řazení |
dálkové |
Startér |
elektrický |
Trim |
elektrický |
Délka nohy |
XL (25") |
Převodový poměr |
2.00:1 |
Vrtání x zdvich (mm) |
89 x 96 |
Systém zapalování |
elektronické PGM-IG |
Hmotnost (kg, min.) |
284 |
Alternátor 12V (A) |
60 |
Rozměry krabice (DxŠxV) |
78,5 x 220,0 x 111,0 cm |
Tohatsu čtyřtaktní motory
Luxusní a elegantní vzhled, nízká spotřeba paliva, malá hmotnost a minimální náklady - to vše Vám
poskytne vzrušující zážitek z plavby.
Lodní motory Tohatsu jsou nejen nejlehčí ve své třídě, ale také dostatečně vý́konné na to, aby Vám poskytly
dostatek akcelerace. Vylepšená převodová skříň s nižším převodovým poměrem rovněž dává lepší krouticí
moment v dolním rozsahu otáček.
Motory Tohatsu jsou snadno ovladatelné mají vynikající spotřebu paliva a nízkou úroveň hluku. Vysoká úroveň
ochrany proti korozi, množství škodlivých látek ve výfukových plynech splňují i ty nejnáročnější normy
v oblasti životního prostředí.
Každý motor Tohatsu je testován než opustí továrnu, což zaručuje jeho vysoký standard a spolehlivost.
Výhody motorů Tohatsu
-
malá hmotnost
-
luxusní a elegantní vzhled
-
vynikající spotřeba paliva
-
velmi tichý chod
-
nízké vibrace
-
vysoký výkon i při nízkých otáčkách
-
čtyřvrstvá úroveň ochrany proti korozi
-
PGM-FI elektronické vstřikování paliva
-
ultra nízké emise, certifikace EU, US EPA a CARB 3 hvězdy
-
regulace otáček volnoběhu od 750 do 1.000 otáček za minutu - Trolling
-
obětní zinkové anody
-
elektronický systém zapalování PGM-IG pro rychlejší starty
-
nová a vylepšená převodová skříň s nižším převodovým poměrem pro zvýšení točivého momentu při nízkých
otáčkách
Tohatsu elektronické vstřikování paliva PGM-FI
-
lepší spotřeba paliva
-
hladká a konzistentní odezva na plyn
-
snadnější startování při studeném motoru
-
stabilnější volnoběžné otáčky a žádné zhasínání motoru
-
žádné závady spojené s karburátorem
-
přesnější seřízení, které se vypořádá s extrémními podmínkami z hlediska okolní teploty a změn
tlaku vzduchu
ECOMO - motor s řízeným spalováním
Economy Controled Motor - lodní motory Tohatsu s elektronickým vstřikováním paliva jsou vybaveny
technologií spalování chudé směsi. Dosahuje se tak snížení spotřeby paliva, zvláště při vysokých a cestovních
otáčkách. LAF senzor nepřetržitě vyhodnocuje poměr vzduchu a paliva ve spalovací směsi a citlivě dávkuje
množství paliva vzhledem k maximální hospodárnosti v kterémkoliv režimu chodu.
TOCS - Tohatsu palubní komunikační systém
-
TOCS je komunikační síť, která integruje elektronická zařízení na lodi a všechna zařízení jsou
kompatibilní s NMEA 2000
-
přenáší data z motoru do přístrojů Tohatsu
-
lze propojit s komunikačním systémem NMEA 2000
-
nutná startovací sada pro připojení do sítě (volitelné příslušenství)
-
budíky pro komunikaci TOCS (volitelné příslušenství)
Varování a ochrana motorů Tohatsu
-
výstraha nízkého tlaku oleje (vizuální a akustická)
-
výstraha přehřátí motoru (vizuální a akustická)
-
výstraha poklesu napětí baterie (vizuální)
-
výtrhová pojistka pro okamžité zastavení motoru
-
omezovač pro zpětný chod
-
ochrana startování při zařazené rychlosti
BLAST systém - zesílení kroutícího momentu při nízkých otáčkách
Boosted Low Speed Torque - elektronická řídící jednotka motoru zesiluje točivý moment díky řízenému dávkování
paliva a časování zážehu – předstihu zapalování při rychlé akceleraci motoru. Jedná se o unikátní technologii
Tohatsu, která výrazně zlepšuje akcelerační schopnosti motoru.
VVT&LC - variabilní časování ventilu a ovládání zdvihu
Systém elektronického řízení s variabilním časováním a zdvihem ventilu poskytuje energii tam, kde ji potřebujete.
To vám poskytne širší a plošší křivku točivého momentu a plynulé dodávání energie v celém rozsahu
provozu motoru. Výsledkem je vynikající kombinace síly, točivého momentu a spotřeby paliva.
Standardní výbava
-
elektrický trim
-
alternátor pro dobíjení 12V
-
elektrický startér
-
výtrhová pojistka
-
sada nářadí
Volitelná výbava
-
kit pro dálkové ovládání (páka řazení, elektrokabeláž, spínací skříňka, tyč řízení)
-
vrtule
-
externí nádrž 25L + benzínová hadice s balonkem
-
otáčkoměr
-
snímač trimu a trimmetr
-
motorový olej 5W40
-
akumulátor
-
bovdeny řazení a plynu C2
Záruka
Na motory Tohatsu výrobce poskytuje záruku v době trvání 3 let. Více informací naleznete
v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.