Výkon | 147 kW / 200 HP |
Válce | 4 |
Objem | 2 867 ccm |
Hmotnost | 241 kg |
Řízení | dálkové |
Řazení | digitální F-N-R |
Startér | elektrický |
Trim | elektrický |
Délka nohy | XL (635 mm) |
Převodový poměr | 2.50:1 |
Vrtání x zdvih | 97 x 97 mm |
Systém zapalování | DOHC |
Alternátor | 12 V / 44 A |
Barva | Černá |
Projeďte se na vlnách a užívejte si přírodu a nikoli hluk vašeho čtyřtaktního motoru Suzuki o výkonu 200 HP. Nízké spotřeby paliva bez obětování výkonu bylo dosaženo použitím pokročilého systému řízení paliva Lean Burn. Tyto motory navíc využívají agresivní převodové poměry, které umožňují použití většího propeleru. Tato kombinace přináší vyšší točivý moment, vzrušující zrychlení a maximální rychlost. Inovativní konstrukce krytu motoru zajišťuje systém sání vzduchu, který dodává chladnější vzduch přímo do vyladěného vícestupňového indukčního modulu motoru. Rezonátor sání vzduchu snižuje hluk a zajišťuje mimořádně tichý provoz motoru. VVT (variabilní časování ventilů) je použito u silnějších motorů Suzuki, aby poskytovaly vysoký výkon v celém provozním rozsahu při zachování výhod, které poskytuje čtyřtaktní technologie, a produkovaly větší točivý moment od nízké do střední třídy pro maximální zrychlení.
Suzuki DF200APX je lehký hliníkový motor s digitálním řazením a extra dlouhou nohou vhodný pro všechny typy plavidel pro profesionální i rekreační využití.
Hnací ústrojí motoru je umístěno blíže dopředu, díky čemuž se posouvá dopředu těžiště celé lodě. Motor má méně vibrací, kompaktnější rozměry a stabilní řízení.
Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace.
Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu).
Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost.
Umožňuje omezit výšku vytiltování motoru do určitého úhlu. Předchází tak poškozením člunu a motoru kvůli nadměrnému vytiltování (kolize motoru se člunem).
Motor je možné nastartovat, pokud je startovací přívěsek poblíž. To přináší vyšší ochranu proti krádeži motoru, navíc klíč nemusí být v zapalování.
Člun může jet stálou rychlostí v nízkých otáčkách bez nutnosti nastavení pákou plynu.
Na motory Suzuki výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.