Výkon | 36,8 kW / 50 HP |
Válce | 3 |
Objem | 941 ccm |
Hmotnost | 104 kg |
Řízení | dálkové |
Řazení | mechanické F-N-R |
Startér | elektrický |
Trim | elektrický |
Délka nohy | L (508 mm) |
Převodový poměr | 2.27:1 |
Vrtání x zdvih | 72,5 x 76 mm |
Systém zapalování | DOHC |
Alternátor | 12 V / 19 A |
Barva | Černá |
Lehké hliníkové motory o objemu 941 ccm s 12 ventily, dlouhou nohou a dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídeli disponují revoluční technologií a přináší kombinaci vysokého výkonu, nízké spotřeby a spolehlivosti široké škále zákazníků po celém světě.
Suzuki DF50ATL je vhodný pro všechny typy plavidel pro profesionální i rekreační využití.
Tento systém umožňuje odsadit klikový hřídel od hnacího hřídele. První stupeň je mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem, druhý je uvnitř převodovky. Tento design umožňuje vytvořit větší převodový poměr, díky čemuž je možné využít propelery o větším průměru. K výhodám patří vysoká efektivita převodu proti vodě díly velkému průměru propeleru, výkon i při velkém zatížení lodě a rychlá akcelerace.
Systém Lean Burn dodává do motoru správný poměr vzduchu a paliva v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru. Přináší znatelné zlepšení spotřeby paliva ve všech jízdních režimech, obzvlášť při běžné jízdě (cruisingu).
Rozvodový řetěz běhá v olejové lázni, takže nepotřebuje přimazávat, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže je správně napnutý v každém momentu. Je tak zajištěna jeho delší trvanlivost v porovnání s řemeny stejné třídy a bezúdržbovost.
Umožňuje omezit výšku vytiltování motoru do určitého úhlu. Předchází tak poškozením člunu a motoru kvůli nadměrnému vytiltování (kolize motoru se člunem).
Člun může jet stálou rychlostí v nízkých otáčkách bez nutnosti nastavení pákou plynu.
Na motory Suzuki výrobce poskytuje záruku v době trvání 2 let. Více informací naleznete v příručce uživatele a v obchodních podmínkách firmy.