V pozadí Hradčany

Sea Doo RXT-X 300  

Test časopisu Yacht

Vodní skútr s nekompromisním výkonem a úžasným zrychlením pro ty nejnáročnější jsem měla možnost vyzkoušet v Praze na Vltavě. Protože jsem na skútru delší dobu nejezdila, měla jsem ze začátku trochu obavy, ale nakonec jsem si tu nejrychlejší jízdu na „závodním speciálu“ opravdu užila.


Image 1


Dravější a progresivnější verze klasického RXT je vybavena a přizpůsobena pro závodění. Ale stejně jako RXT 230 má třístovka větší záďovou plošinu a inovativní trup ST3, který má hlubší kýl do ostřejšího „V“, nízko posazené těžiště a poskytne skvělou stabilitu, takže se opravdu není čeho bát, ani při maximální rychlosti nebo v zatáčkách a při tricích. Automatické nastavení úhlu VTS zaručuje perfektní akceleraci a automaticky potlačuje zvedání přídě při rozjezdu.

Součástí tohoto modelu je balíček výbavy X, který mimo jiné zahrnuje měkké kolenní podložky pro ještě větší komfort nebo speciální sponsony upravené pro závodění. Nemusíte se bát ani přistávání, neboť RXT-X 300 je vybaven iBR™, což je elektronicky řízený systém brzdění a reverzace, který se ovládá přepínáním polohy klapky iBR. Ta má čtyři polohy (vpřed, vzad, neutrál a brzdění).


Image 2


Pro samotnou jízdu je k dispozici praktický iTC™ systém, který dovoluje přepínání mezi třemi módy: TOURING MODE se používá jako standardní cestovní režim s omezenou rychlostí, SPORT MODE dává maximální výkon, a naopak ECO MODE je nejhospodárnější režim zvyšující efektivitu spotřeby paliva až o 46 %. Všechny údaje se přehledně zobrazují na digitálním displeji o rozměru 7,6 palce se snadno čitelnými plně digitálními znaky doplněnými oranžovým podsvícením pro lepší viditelnost za všech světelných podmínek. Nový displej je rovněž navržen tak, aby umožnil jednoduchý přístup k důležitým informacím pomocí tlačítek na řídítkách. Využijete i voděodolný úložný prostor pro mobilní telefon.

Další šikovný systém je LinQ™, který umožňuje připevnit ke skútru chladicí box, kanystr na benzín či různé úložné boxy. Tím se otevírají nové možnosti, můžete cestovat dál a mít u sebe vždy dobré jídlo a pití, suché oblečení i palivovou rezervu. Díky širší platformě, kterou RXT-X 300 disponuje, jsou LinQ™ úchyty součástí základní výbavy.


Image 3


Model RXT-X 300 je opatřen nejsilnějším motorem pro vodní skútry Rotax 1630 ACE. S výkonem 300 koní se může pochlubit nejlepším poměrem výkonu k hmotnosti ve své kategorii. Přeplňovaný motor s externím mezichladičem má pokročilou technologii spalování (ACE), která přináší vysokou účinnost a úžasné zrychlení z 0-100 km/h za neuvěřitelné 4 vteřiny. Uzavřený chladicí systém (CLCS) chrání motor před slanou vodou a různými nečistotami. Poskytuje tak ochranu proti korozi, prodlužuje životnost a spolehlivost motoru.

RXT-X 300 je pro letošní rok proveden v červeno-černé dravé barevné kombinaci a musím potvrdit, že je to skvělý vodní skútr s opravdu moderním designem a nejnovějšími technologiemi, který se hodí nejen pro závodění.


Image 4


Test časopisu Yacht 7-8/2019

Text Eva Skořepová

Foto Eva Skořepová a Sea Doo

Více o produktu naleznete zde.


 

Sídlo firmy, prodejna, e-shop:
Řadová 465
549 01 Nové Město nad Metují

(prodejna) +420 491 474 042
(kancelář) +420 491 474 045
(servis) +420 491 420 129
(výroba) +420 775 571 123
obchod@marine.cz

Provozní doba:
 Po - Čt: 8:00 - 16:30 hodin
         Pá: 8:00 - 16:00 hodin
         So: 9:00 - 12:00 hodin (od 2.4. do 30.7.2022)

Mapa Komořany

Prodejna Marine Centrum:
Komořanská 326/63
143 00 Praha 12 - Modřany 

(prodejna) +420 739 051 735
(prodejna) +420 605 245 414
(kancelář) +420 605 245 414
(servis) +420 731 854 221
praha@marine.cz

Provozní doba:
Po - pá: 9:30 - 17:00 hodin