Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Uprostřed léta jsme měli možnost být na Rozkoši u prvního spuštění na vodu a zároveň
mohli otestovat nový člun Lomac 790 IN s motorem Evinrude E-TEC G2, který barevně ke člunu dokonale
ladil.
Lomac 790 IN má laminátový trup a nafukovací válce vyrobené z extra odolného technického neoprenu
Hypalon Orca. Díky jejich vyfouknutí se šířka trupu dostane na povolených 2,5 metru pro přepravu
na přívěsu. Trup tvaru hlubokého „V“ zajišťuje vynikající jízdní vlastnosti i na silně
rozvlněné hladině. Kokpit je založen na konceptu stavebnice s možností úprav dle specifických
potřeb a přání uživatele. Paluba může být upravena na obrovskou opalovací plochu, a plavbu
si tak užijí ctitelé moře i slunce. Naopak přidáním stolku vzniká příjemné místo k posezení
a jídlu. Pod sedačkami se nacházejí praktické úložné prostory, které pojmou fendry a veškerou
výbavu nezbytnou pro celodenní pobyt na moři. Nechybí lednička či splachovací záchod ukrytý v útrobách
středové konzoly. Podlaha je pokryta flexiteakem. Celý prostor sezení od zádě až za středovou
konzolu směrem k přídi zakrývá skládací bimini uchycené k laminátovému oblouku na zádi,
kterou uzavírá koupací plošina přizpůsobená přívěsnému motoru s koupacími žebříky po obou stranách
a sprchou. Z další výbavy je třeba zmínit kotvu s nerezovým řetězem a elektrickým
navijákem, perseniky na sedačky a konzolu, tyč na vlečení lyžařů a břehovou přípojku
na 220 V. Palubní deska je bohatě osazená přístroji – kromě těch od motoru je to vysílačka,
GPSMAP 721xs a sonarový modul GCV 10 značky Garmin, kompas a rádio Pioneer s reproduktory
Bose.
Testovaný člun byl vybaven přívěsným motorem Evinrude E-TEC G2 o výkonu 300 koní. O motorech
E-TEC druhé generace jsme už v YACHTU psali několikrát, ale nyní se nám naskytla ideální příležitost
k porovnání tohoto motoru s jeho předchůdcem. Lomac 790 IN jsme už totiž před dvěma lety testovali
s motorem Evinrude také o výkonu 300 koní. Jak toto srovnání dopadlo? Potvrdilo se, že vývoj
šel opravdu dopředu a výrobcem avizované přednosti motorů druhé generace jsou skutečně pravdivé.
Maximální dosažená rychlost 80 km/h na člunu obsazeném dokonce šesti lidmi překonala o 10 km/h
dva roky starou hodnotu, přestože na člunu tehdy plula jen dvoučlenná posádka. A spotřeba při
maximální rychlosti je nyní o 14 litrů za hodinu nižší.
Bohatá výbava, variabilita vnitřního uspořádání, snadná přeprava, bezpečnost, dynamičnost – to jsou hlavní
přednosti člunu Lomac 790 IN, který lze vybavit přesně na míru každému uživateli pro použití na potápění,
rybaření nebo pro rekreaci a vodní turistiku. Navíc s dokonale sladěným přívěsným motorem Evinrude
E-TEC G2 vypadá komplet exklusivně v každé marině.