Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Firma MARINE se nově stala autorizovaným distributorem lodních motorů Volvo Penta.
Setkání s Romanem Sudou, manažerem odpovědným za dealerskou síť značky Volvo Penta ve střední a východní
Evropě (16 zemí).
Proč došlo ke změně autorizovaného distributora v České republice?
Rozhodli jsme se pro změnu, abychom se více orientovali na zákazníky a uspokojili jejich potřeby. Značka
Volvo Penta v posledních dvou letech udělala velké změny v dealerské síti v celé Evropě, a hlavně v tom,
jak si představuje práci dealerů. Tyto změny jsme nazvali Partnerským programem Volvo Penta. V zásadě
jsme zvýšili požadavky na naše dealery a sledovali jsme, jak to zvládli a zda dosáhli našeho požadovaného
vyššího standardu, který jsme nově nastavili. Soustředili jsme se především na Chorvatsko, ale i na další
země včetně České republiky. A výsledkem jsou současné změny. Věříme, že náš nový partner v České republice,
firma MARINE, která se stala autorizovaným distributorem lodních motorů Volvo Penta pro rekreační i komerční
plavbu, vyhoví našim požadavkům a plně uspokojí potřeby našich zákazníků. Ostatní prodejci a servisy Volvo
Penta v České republice budou samozřejmě fungovat dál jako subdealeři. Pro průmyslové motory máme v ČR
jiného distributora, firmu Ascendum.
Proběhly nějaké změny také na Slovensku?
Na Slovensku není žádná změna – autorizovaným dealerem je firma Henamotor, ale snažíme se o mnohá zlepšení
a optimalizaci tamní sítě subdealerů.
Jak je to se servisem?
Firma MARINE zajišťuje kvalitní servis motorů Volvo Penta již asi 15 let, takže v tom bude nadále pokračovat.
Podle mě je servis nejdůležitější část a nikdo nemůže být naším dealerem, aniž by měl zajištěnou dobře
vybavenou dílnu a kvalitní techniky. Chtěl bych doporučit zákazníkům, majitelům lodí, aby při každém servisu
svého motoru vyžadovali oficiální servisní protokol. Získají jednak výbornou dokumentaci toho, co bylo
na jejich motoru uděláno, to se navíc může hodit třeba při následném prodeji lodě. Jedním z témat, o kterém
se ve Volvu hodně mluví, je dostupnost servisu. Například při plavbě v Chorvatsku se vám porouchá motor,
potřebujete pomoc. Je sobota odpoledne, už nikdo nikde nepracuje. Co dělat? Zavedli jsme pro takové případy
speciální telefonní číslo, na které je možné zavolat 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Helpdesk má kancelář
v belgickém Gentu a operátoři se domluví mnoha jazyky. Mluvit můžete dokonce i česky! Pokusí se vám pomoci
po telefonu a následně kontaktují servis Volvo, který je od vás nejblíž. Všichni naši dealeři mají nyní
povinnost být schopni zvednout telefon, který má helpdesk k dispozici, 24 hodin denně 7 dní v týdnu. A
nejpozději do hodiny vám zavolat, že jsou připraveni vám pomoci. Helpdesk se snaží získat od postižených
klientů zpětnou vazbu, abychom měli přehled, jak naši dealeři skutečně fungují. Aby nikdo neměl problém
s hledáním lokálního dealera, na našich webových stránkách je nově „dealer locator“, kam zadáte adresu,
kde se zrovna nacházíte, a nejbližší dealer se zobrazí. Nejbližší servis si můžete najít i pomocí aplikace
v telefonu. Z ní také můžete přímo kontaktovat helpdesk. Tento systém jsme převzali od našeho segmentu
kamionů, v nichž stačí, aby řidiči v případě problému zmáčkli tlačítko v kabině, a dovolají se na helpdesk.
A na jakých novinkách Volvo Penta nyní pracuje?
Připravujeme mnoho novinek. Chtěl bych zmínit například Easy Boating – naším cílem je dosáhnout toho,
aby ovládání lodí bylo stejně snadné jako řízení auta. Když si sednete do Škodovky, Volva, Fordu nebo
Mercedesu, nepotřebujete žádnou zvláštní průpravu, abyste ta auta mohli řídit. Systém jejich ovládání
se příliš neliší. A my bychom chtěli dosáhnout toho samého na lodích. V létě 2018 jsme představili prototyp
systému pro „self parking“. Mnoho lidí vlastní krásné lodě, ale nemají dostatek zkušeností, aby je uměli
perfektně ovládat, bojí se odplouvat a zaplouvat do přístavu, aby si loď nepoškodili. My se snažíme tyto
manévry zautomatizovat. Auta už podobným automatickým parkovacím systémem disponují, tak proč ne lodě?
Stačí připlout s lodí před místo, kde se chcete vyvázat, dáte pokyn a loď zaparkuje sama. Existuje k tomu
velmi zajímavé video natočené z dronu, které si můžete pustit na Youtube.
Další novinkou je vylepšení aplikace Easy Connect, což je propojení motorů Volvo Penta s chytrými telefony,
tablety nebo notebooky. Nejnovější aktualizace aplikace odráží zpětnou vazbu od majitelů lodí. Nově mají
prostřednictvím aplikace například přístup k uživatelským příručkám nebo napřímo přístupné často kladené
otázky a servisní podporu. Aplikace nyní funguje kromě iOSu i pro Android. Uživatelé navíc mohou ukládat
všechna svá data na iCloud a mít tak přístup k údajům o motoru prakticky odkudkoli ze všech svých zařízení.
Aplikace Easy Connect je nyní k dispozici v 11 jazycích.