Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci
obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě,
online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Nejdůležitější inovací pro rok 2018 je určitě zcela nový trup ST3+ použitý u nejvyšších modelů
– RXT-X 300, GTX Limited 230/300 a Wake PRO 230, který přináší jak lepší jízdní vlastnosti a
stabilitu, tak vyšší pohodlí pro jezdce. Nejedná se pouze o nový plovák, ale přepracován byl vlastně celý
skútr. Má snížené těžiště – u spolujezdce o 7 cm a u jezdce jen o 4 cm, je o 2,5 cm širší, o 8 cm kratší
a má hlubší kýl do ostřejšího „V“. I tato na první pohled poměrně malá změna je skutečně znát, při jízdě
cítíte, že sedíte blíž k hladině, a tedy bezpečněji. I když je skútr o 39 kg lehčí, lépe drží stopu v
zatáčkách a řeže vlny. Měli jsme možnost to vyzkoušet na podzim na Kypru a skútry předčily naše očekávání.
Jsou opravdu neuvěřitelně stabilní i při rychlé jízdě na rozbouřeném moři. K pohodlí posádky přispívají
měkčí sedačky, které nahrazují u modelu GTX LTD odpružení. Zvýšená stabilita se projevuje i při nastupování
nebo při pohybu po stojícím plavidle. Dá se říci, že skútry s trupem ST3+ jsou v současné době
těmi nejstabilnějšími na trhu. To, že jsou nové skútry o 39 kg lehčí, umožňuje
také snazší přepravu a použití levnějšího přívěsu.
Automatické nastavení úhlu VTS zaručuje perfektní akceleraci a automaticky potlačuje
zvedání přídě při rozjezdu. Zrychlení u modelu RXT-X 300 z 50 na 100 km/h je pouhé 2,5 vteřiny (u loňského
modelu to byly vteřiny 3). Skútr je opatřen systémem iBR Gen 3 aneb vylepšenou reverzní klapkou, která
zvyšuje manévrovatelnost a zajišťuje přesnější ovládání při brzdění a při jízdě na zpátečku. Tím usnadňuje
přistávání. Aktivuje se pomocí ovladačů na řídítkách.
Zcela nově jsou řešené úložné prostory, které jsou výborně přístupné. Sestava řídítek,
přístrojů a zrcátek je spojena s novou kapotou úložného prostoru, který se zvedá za pomoci hydraulického
pístu. Má objem 112,5 l a je rozdělen několika organizéry, jež lze za příplatek doobjednat. Je zde i vodotěsná
vypolstrovaná schránka na telefon, který tak můžete bezpečně dobíjet nebo z něj přes
USB či Bluetooth přehrávat hudbu. Prémiový audiosystém je ve standardní výbavě modelu
GTX Limited 230/300, u ostatních skútrů je za příplatek. V soustavě jsou dva basové a dva výškové
reproduktory o výkonu 100 wattů. Plně vodotěsný systém vydrží hrát až hodinu při vypnutém motoru.
Další novinkou je na prodloužené záďové platformě systém LinQ, který umožňuje rychlou
a jednoduchou montáž volitelných doplňků – 16l chladicího boxu, 15l přídavné palivové nádrže, nebo 21l
brašny. Brašnu s nádrží lze uchytit zároveň. V zadní části jde jednoduše pomocí systému LinQ připevnit
také zasunovací sloupek pro vodní lyžování, který je ve standardu pro model Wake PRO 230. Plocha na zádi
je dost velká na to, aby si tam sedl wakeboardista a připravil se na jízdu. Navíc zadní část sedačky lze
posunout dozadu nebo zcela odejmout, a tím vytvořit tolik místa, že si můžete udělat piknik na vodě.
Modely RXP-X 300 a GTR-X 230 dostaly nová výškově nastavitelná (v rozsahu 7 cm) hliníková
závodní řídítka, která jsou oproti těm předchozím o 2 kg lehčí. Trup modelu Wake 155 se začal
vyrábět z Polytecu, což je lehký materiál odolný proti nárazům a poškrábání. Dřív se tento materiál používal
jen u skútrů o výkonu 90 koní. Trixx se představil také ve verzi pro tři pasažéry. Má prodlouženou zadní
plošinu a může tahat vodní lyžaře. Spark má nové barevné provedení (modrobílá, zelenožlutá a oranžovobílá
kombinace) a bez iBR se vyrábějí pouze modely o výkonu 60 koní. Nové moderní barvy najdeme i na ostatních
modelech, trendem je kombinace hnědé a stříbrné, jako je to u luxusního modelu GTX Limited.